Založ si blog

Integrovanie dopravy v Bratislave

Vlaky cez Bratislavu – je to dobrá správa pre tých čo v tomto meste bývajú! A ak sa navyše nielen využijú terajšie možnosti ale dôjde aj k ďalším aktivitám tak to môže byť ešte lepšie. A to pre všetkých: dopravcov, mesto, turistov a predovšetkým pre trvalo žijúcich.

Len dúfam, že to neskončí ako v Košiciach, kde sa to roky “ hnietlo“, aby sa to potom elegantne zahodilo na smetisko.

Takže ak sa do tohto projektu mesto, železnice, dopravcovia pustia nech majú pred sebou Košice ako memento, ako príklad toho ako to zásadne nerobiť!

Kam my a EÚ spejeme?

07.04.2017

Ráno som dostal e-mail, ktorý ma rozosmial ale iba nakrátko, aby ma potom donútil k zamysleniu. Veď posúďte: Pytagorova veta má 24 slov, Otčenáš – 66 slov, Archimedov zákon – 67 slov, Desatoro – 179 slov, deklarácia nezávislosti USA – 1300 slov, Ústava USA komplet(našu som nespočítal) – 7818 slov a vyhláška EU o predaji kapusty – 26 911 [...]

O pokrytectve

27.02.2017

Cez víkend ma zaujal revolučný výrok hlavy katolíckej cirkvi – lepšie je byť poriadnym ateistom ako pokryteckým kresťanom! Veľké slová a zaťali do živého. Mňa teda určite. Uvedomil som si ako pokrytecky žijem. Slovník vysvetľuje slovo pokrytec: človek ktorý sa pretvaruje, robí sa naoko lepším, než je v skutočnosti, falošný človek, farizej. Vo všetkých [...]

Doprava v Košiciach

23.02.2017

Doprava v Košiciach Už nejaký čas trvá mediálna a nielen tá kritika na systém dopravy v Košiciach. Akčným buditeľom sa stala statická doprava. Spustenie projektu spoplatnenia parkovania v širšom centre mesta bolo podľa mňa nielen netaktické, ale aj nepripravené a povedzme to rovno diletantské. Ja chápem, že mesto sa nafúknuť nedá a môžeme riešiť veci v rámci [...]

Palestína / Deti / Pásmo Gazy /

v Pásme Gazy zomrelo bábätko zachránené z maternice umierajúcej matky

26.04.2024 18:51

Izrael aj napriek medzinárodnému pobúreniu stále hrozí, že podnikne pozemnú operáciu v meste Rafah.

parlament

Amnesty International kritizuje návrhy týkajúce sa RTVS, neziskových organizácií a rodných čísel

26.04.2024 18:30

Organizácia vyzýva na dodržiavanie princípov a ochranu právneho štátu, slobodu združovania a prejavu i na právo na informácie a na ochranu pred diskrimináciou.

Záborská , vašečka

Poslanci ukončili piatkové rokovanie debatou k sexuálnej výchove

26.04.2024 18:25

Poslanci Vašečka a Záborská chcú podmieniť výchovu a vzdelávanie v oblasti sexuálneho správania informovaným súhlasom rodičov.

novela Trestného zákona, parlament

Poslanci majú v roku 2024 zarábať vyše 6600 eur. K platu patria ešte paušálne náhrady

26.04.2024 17:17

Plat poslanca určuje zákon o platových pomeroch niektorých ústavných činiteľov SR.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 6
Celková čítanosť: 13511x
Priemerná čítanosť článkov: 2252x

Autor blogu

Kategórie