Založ si blog

Integrovanie dopravy v Bratislave

Vlaky cez Bratislavu – je to dobrá správa pre tých čo v tomto meste bývajú! A ak sa navyše nielen využijú terajšie možnosti ale dôjde aj k ďalším aktivitám tak to môže byť ešte lepšie. A to pre všetkých: dopravcov, mesto, turistov a predovšetkým pre trvalo žijúcich.

Len dúfam, že to neskončí ako v Košiciach, kde sa to roky “ hnietlo“, aby sa to potom elegantne zahodilo na smetisko.

Takže ak sa do tohto projektu mesto, železnice, dopravcovia pustia nech majú pred sebou Košice ako memento, ako príklad toho ako to zásadne nerobiť!

Kam my a EÚ spejeme?

07.04.2017

Ráno som dostal e-mail, ktorý ma rozosmial ale iba nakrátko, aby ma potom donútil k zamysleniu. Veď posúďte: Pytagorova veta má 24 slov, Otčenáš – 66 slov, Archimedov zákon – 67 slov, Desatoro – 179 slov, deklarácia nezávislosti USA – 1300 slov, Ústava USA komplet(našu som nespočítal) – 7818 slov a vyhláška EU o predaji kapusty – 26 911 [...]

O pokrytectve

27.02.2017

Cez víkend ma zaujal revolučný výrok hlavy katolíckej cirkvi – lepšie je byť poriadnym ateistom ako pokryteckým kresťanom! Veľké slová a zaťali do živého. Mňa teda určite. Uvedomil som si ako pokrytecky žijem. Slovník vysvetľuje slovo pokrytec: človek ktorý sa pretvaruje, robí sa naoko lepším, než je v skutočnosti, falošný človek, farizej. Vo všetkých [...]

Doprava v Košiciach

23.02.2017

Doprava v Košiciach Už nejaký čas trvá mediálna a nielen tá kritika na systém dopravy v Košiciach. Akčným buditeľom sa stala statická doprava. Spustenie projektu spoplatnenia parkovania v širšom centre mesta bolo podľa mňa nielen netaktické, ale aj nepripravené a povedzme to rovno diletantské. Ja chápem, že mesto sa nafúknuť nedá a môžeme riešiť veci v rámci [...]

Russia Victory Day Parade ruskí vojaci

Výdavky na zbrojenie rekordne rastú. Vojna na Ukrajine rozhýbala NATO

23.04.2024 08:00

Celkové vojenské výdavky vo svete dosiahli vlani až 2,443 bilióna dolárov, čo je najvyššia suma od roku 1988.

americkí vojaci

Na americké jednotky v Iraku a Sýrii útočili dvakrát v priebehu 24 hodín

23.04.2024 06:52

Dva drony zostrelili v pondelok neďaleko leteckej základne v západoirackej provincii Anbár.

ATACMS, Ukrajina

ATACMS či vojenskí poradcovia. Zameria Kyjev pomoc z USA aj na zničenie Krymského mosta?

23.04.2024 06:00

Už tento týždeň by Ukrajina mohla z USA dostať ďalekonosné Armádne taktické raketové systémy – ATACMS.

Marina Francisti, Ana Meši

Zubná turistika očami lekárok zo Srbska: Slovákov trápi bezzubosť, chodia k nám po protézy aj implantáty. Láka ich cena

23.04.2024 06:00

Stomatologičky zo Srbska nám priblížili, čo láka Slovákov do ich ambulancií.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 6
Celková čítanosť: 13505x
Priemerná čítanosť článkov: 2251x

Autor blogu

Kategórie