Založ si blog

Kam my a EÚ spejeme?

Ráno som dostal e-mail, ktorý ma rozosmial ale iba nakrátko, aby ma potom donútil k zamysleniu. Veď posúďte:

Pytagorova veta má 24 slov, Otčenáš – 66 slov, Archimedov zákon – 67 slov, Desatoro – 179 slov, deklarácia nezávislosti USA – 1300 slov, Ústava USA komplet(našu som nespočítal) – 7818 slov a vyhláška EU o predaji kapusty – 26 911 slov. Ako štátny úradník, ktorý sa potýka s legislatívou EÚ viem čo to je prelúskať nejaký dokument a ešte ho aj správne pochopiť. A zisťujem, že sa to začína ujímať aj u nás – už žiadne stručné, vystižné ale čo možno najobsiahlejšie.

Podozrievam bruselských úradníkov, že svoje platy majú úmerné obsiahlosti dokumentov, ktoré vyplodia. Ale z čoho podozrievať našich, lebo podľa mojej výplatnej pásky by som mal dokumenty riešiť pár jednoduchými vetami.

Integrovanie dopravy v Bratislave

25.04.2017

Vlaky cez Bratislavu – je to dobrá správa pre tých čo v tomto meste bývajú! A ak sa navyše nielen využijú terajšie možnosti ale dôjde aj k ďalším aktivitám tak to môže byť ešte lepšie. A to pre všetkých: dopravcov, mesto, turistov a predovšetkým pre trvalo žijúcich. Len dúfam, že to neskončí ako v Košiciach, kde sa to roky “ hnietlo“, aby sa to [...]

O pokrytectve

27.02.2017

Cez víkend ma zaujal revolučný výrok hlavy katolíckej cirkvi – lepšie je byť poriadnym ateistom ako pokryteckým kresťanom! Veľké slová a zaťali do živého. Mňa teda určite. Uvedomil som si ako pokrytecky žijem. Slovník vysvetľuje slovo pokrytec: človek ktorý sa pretvaruje, robí sa naoko lepším, než je v skutočnosti, falošný človek, farizej. Vo všetkých [...]

Doprava v Košiciach

23.02.2017

Doprava v Košiciach Už nejaký čas trvá mediálna a nielen tá kritika na systém dopravy v Košiciach. Akčným buditeľom sa stala statická doprava. Spustenie projektu spoplatnenia parkovania v širšom centre mesta bolo podľa mňa nielen netaktické, ale aj nepripravené a povedzme to rovno diletantské. Ja chápem, že mesto sa nafúknuť nedá a môžeme riešiť veci v rámci [...]

Ukrajinskí vojaci ďakujú Slovákom za zbierku na muníciu

Zbierka na muníciu raketovo rastie. Ďakujeme, bratia Slováci, odkazujú ukrajinskí vojaci z frontu

19.04.2024 16:30

Ciieľ bol najskôr vyzbierať jeden milión eur. Vzhľadom na obrovský ohlas a ochotu posielať peniaze obrancom, je zbierka bez finančného a časového limitu.

SR prezidentka kultúra predstavitelia prijatie BAX

Čaputová: Akékoľvek snahy ovládať kultúru sú prejavom nekultúrnosti

19.04.2024 15:31

Štát má vytvárať predpoklady a podmienky pre kultúru a nie ju politicky ovládať, vyhlásila prezidentka.

Irán / vlajka / zástava /

Iránsky konzulát v Paríži obkľúčila polícia. Muž sa tam vyhrážal, že sa vyhodí do povetria

19.04.2024 15:01, aktualizované: 15:20

Muža polícia zadržala. Zásahová jednotka ho prehľadala a žiadne výbušniny u neho nenašla.

Medveď

V košickej zoo sa Xene narodilo medvieďa Ares

19.04.2024 13:08

Jeho genetická hodnota je mimoriadne cenná pre európsky záchranný program.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 6
Celková čítanosť: 13504x
Priemerná čítanosť článkov: 2251x

Autor blogu

Kategórie